Visita del personal de BiD a les instal·lacions del campus d’Igualada

Personal de les biblioteques de la UdL ha visitat aquest dimarts les instal·lacions del campus d’Igualada. El Delegat del Rector pel campus universitari d'Igualada-UdL, Carles Capdevila,  va rebre al personal de BiD. La visita es va iniciar a la biblioteca ubicada a Pla de la Massa que dona servei a l’Escola Politècnica Superior i a la Facultat de Dret, Economia i Turisme.

Aquesta biblioteca cobreix l'àmbit temàtic dels estudis impartits a l’edifici: enginyeria d’organització industrial i logística, química, informàtica, cuir i gestió ambiental, i economia i empresa. També van poder conèixer tot el que es fa a la planta pilot d’adoberia.

La visita va continuar fins a la nova biblioteca de Ciències de la Salut que cobreix l'àmbit temàtic dels estudis impartits al campus: infermeria, fisioteràpia i nutrició humana i dietètica. És un espai de 241 m2 amb 118 places de lectura. La visita va finalitzar amb un recorregut pels diferents laboratoris de l’edifici on s’ubica la biblioteca.

Moltes gràcies per totes les explicacions dels companys/es de les dues biblioteques d'Igualada i de la resta de personal que es va fer càrrec de la visita.