Vine a jugar!

Durant el mes de novembre es celebra l'International Games Month, una iniciativa de l'American Library Association per tal de connectar els usuaris a través de les seves biblioteques al voltant del valor educatiu, lúdic i social dels jocs.

Els jocs de taula comporten una sèrie de beneficis com la millora de la capacitat d’anàlisi, desenvolupar la capacitat resolutiva i de raonament, aprenentatge de treball en equip, millora de la concentració, etc.

Les biblioteques de la UdL també s'han volgut sumar en aquesta iniciativa, per això hem creat un espai amb diferents jocs de taula i de lògica perquè passeu una bona estona, us relaxeu i desconnecteu de les vostres hores d'estudi. Trobareu jocs variats com escacs, trencaclosques, perplexus, tangram, katamino, rummi, chocalate fix, tantrix, rush hour, etc.

La Biblioteca Jaume Porta organitza un concurs per a tot l’alumnat de L’Escola Politècnica Superior (EPS) per tal de donar a conèixer nous materials electrònics que s’han adquirit recentment i que es poden agafar en préstec a partir del 21 de novembre. Podeu consultar les bases del concurs, les pistes del joc i els premis en aquesta biblioguia.

No t'ho pots perdre!