Seminari en línia: UE, promotora del lliure comerç i del multilateralisme

L’equip de la Càtedra Jean Monnet ha organitzat dues taules rodones a fi d’analitzar les relacions comercials de la Unió Europea amb Amèrica del Nord i del Sud.

Dia 2 de Novembre del 2021, 10 h.:

TAULA RODONA: LES RELACIONS COMERCIALS DE LA UE AMB AMÈRICA DEL NORD

• UE-ESTATS UNITS: Dra. Ana María Manero Salvador. Catedràtica de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat Carlos III de Madrid.
  • UE-CANADÀ: Dra. Pilar Cos Sánchez. Professora Titular d’Organització d’Empresa. Universitat de Lleida.
  • UE-MÈXIC: Dr. Antonio Colom Gorgues. Professor Titular d’Economia, Sociologia i Política Agrària. Universitat de Lleida.

Dia 2 de Novembre del 2021, 12´30 h.:

TAULA RODONA: LES RELACIONS COMERCIALS DE LA UE AMB AMÈRICA DEL SUD

• UE-COLÒMBIA, PERÚ I ECUADOR: Dra. Déborah Presta Novello. Professora de Dret de la UE. Universitat Pontifica de Comillas (ICADE).
  • UE-MERCOSUR I XILE. Dr. Gerardo Coppelli Ortiz. Professor de Dret Internacional Econòmic. Universitat Central de Xilè.

Presenta i Modera: Dr. Antonio Blanc Altemir. Catedràtic de Dret Internacional Públic (UdL). Director de la Càtedra Jean Monnet: EU, promoter of the free trade and multilateralism (Comissió Europea, 2020).

Amb el financial suport de la Comisió Europea (Erasmus+)

Enllaç