Seminari en línia: UE, promotora del lliure comerç i del multilateralisme

L’equip de la Càtedra Jean Monnet ha organitzat dues taules rodones a fi d’analitzar les relacions comercials amb els veïns immediats: EFTA, microestats, veïnatge oriental i mediterrani.

Participants:

16 de març 2021

12.00-14.00h:

• Dr. Marco Gestri, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat de Modena e Reggio Emilia (Itàlia).

• Dr. Romualdo Bermejo García, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Professor Visitant. Universitat de Friburgo (Suïssa).

• Dr. Valentín Bou Franch, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat de València.

[enllaç]

17 de març 2021

12.00-14.00h:

• Dra. Victoria Rodríguez Prieto, Professora de Dret Internacional Públic. Universitat Nebrija.

• Dr. Roberto Pérez Salom, Professor Titular de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals.Universitat de València.

[enllaç]

Amb el suport de la Comissió Europea