Seminari (V) : La UE, promotora del lliure comerç i del multilateralisme

25 d'octubre del 2022, 12.00h, primer panell d'experts:

• UE-Austràlia i Nova Zelanda: Dra. Blanca Escardíbul Ferrà. Professora Titular (E.U.) d’Organització d’Empreses. Universitat de Lleida.
  • UE-Turquia: Dra. Natàlia Aldaz Ibáñez. Professora Titular d’Economia, Sociologia i Política Agrària. Universitat de Lleida.
  • UE-Balcans Occidentals: Dra. Paula Cisneros Cristóbal. Professora de Dret Internacional i Comparat. Centre d’Estudis Universitaris – Universitat Rei Joan Carles.

26 d'octubre del 2022, 12.00h, segon panell d'experts:

• UE-Amèrica Central: Dra. Elena Díaz Galán. Professora Contractada de Dret Internacional Públic. Universitat Rei Joan Carles.
  • UE-ACP: Dr. José Elías Esteve Moltó. Professor Titular de Dret Internacional Públic. Universitat de València.
  • UE-Sud-àfrica: Dra. Rosa Maria Florensa Guiu. Professora Investigadora Postdoctoral d’Organització d’Empreses. Universitat de Lleida.

Presenta i Modera: Dr. Antonio Blanc Altemir. Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (UdL). Director de la Càtedra Jean Monnet: EU, promoter of the free trade and multilateralism (Comissió Europea, 2020). Amb el financial suport de la Comissió Europea (Erasmus+).

Més informació: eimys.ortiz@udl.cat