Seminari (IV) en línia: La UE, promotora del lliure comerç i del multilateralisme

L’equip de la Càtedra Jean Monnet ha organitzat dues taules rodones a fi d’analitzar les relacions comercials de la Unió Europea amb Àsia.

1 de març del 2022, 12.00h:

TAULA RODONA: LES RELACIONS COMERCIALS DE LA UE AMB ASIA (I)   enllaç

• UE-JAPÓ: Dra. Carmen Tirado Robles. Professora Titular de Dret Internacional Públic. Universitat de Saragossa.
  • UE-COREA DEL SUD: Dra. Eimys Ortiz Hernández. Professora Lector Serra Húnter. Universitat de Lleida.
  • UE-SINGAPUR/VIETNAM: Dra. Margarita Moltó Aribau. Professora Titular (E.U.). Universitat de Lleida.

22 de març del 2022, 12.00 h:

TAULA RODONA: LES RELACIONS COMERCIALS DE LA UE AMB ASIA (II)   enllaç

• UE-XINA: Dr. Sergio Salinas Alcega. Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat de Saragossa.
  • UE-INDIA: Dr. Enrique Martínez Pérez. Professor Titular de Dret Internacional Públic. Universitat de Valladolid. enllaç

Presenta i Modera: Dr. Antonio Blanc Altemir. Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (UdL). Director de la Càtedra Jean Monnet: EU, promoter of the free trade and multilateralism(Comissió Europea, 2020).

Amb el financial suport de la Comissió Europea (Erasmus+)