Reobertura del préstec de documents d'altres universitats catalanes (PUC)

El Préstec Consorciat (PUC) es reprèn a partir del 17 de gener després d’un període d’aturament. Es posa en funcionament amb un nou sistema informàtic de gestió i en fase de prova.

Com es pot demanar un llibre?

El PUC és un servei gratuït, ràpid i senzill de préstec de documents. Gràcies al PUC, l’usuari pot aconseguir documents que no es troben o que estan en préstec a la seva institució.

Per defecte, el CercaTot recupera informació que es troba a la UdL. Si busquem un llibre o un document en concret i no el trobem, podem comprovar si està disponible en alguna altra biblioteca universitària. Per fer-ho seleccionem l’opció de CCUC / PUC del desplegable del quadre de cerca.

Seleccionem el títol i cliquem a “Demanar per PUC”, emplenem els camps del formulari que es desplega i triem on volem rebre el document.

En el cas que el document no es pugi prestar, el sistema envia un correu electrònic i de manera gairebé immediata un avís de cancel·lació.

• Quants documents es poden tenir en préstec simultàniament? 10 documents
  • Per quant temps? 21 dies
  • Es poden renovar? , si no ha vençut el termini, i fins a 6 vegades.
  • On retornar-los? A la vostra biblioteca o a la biblioteca propietària del document.

Vols un document que està disponible a la biblioteca d’una altra universitat catalana? Amb el PUC, pots!

Més informació: Préstec entre universitats catalanes (PUC)