IFLA PressReader International Marketing Award 2019
Descarregar PdfGuanyadora del primer premi IFLA PressReader International Marketing Award 2019: 2018 UBC Library Digital Colouring Books Campaigny
La secció de la IFLA Management and Marketing en col·laboració amb PressReader anuncia els tres guanyadors i els top ten finalistes del premi IFLA PressReader International Marketing Award 2019 on es premien campanyes o projectes de màrqueting creatius i orientats a resultats.
S'han presentat 116 contribucions de 30 països, REBIUN es troba entre les 10 primeres posicions amb la candidatura presentada que porta el títol #siguiendolapistadelOA, joc organitzat en motiu de la Setmana de l'Accés Obert a les Xarxes Socials i coordinat per la Línia 2 i Línia 3 del Grup de Repositoris de REBIUN.
https://www.facebook.com/hashtag/siguelapistadeloa?epa=HASHTAG
https://twitter.com/hashtag/siguelapistadelOA?src=hash
Els tres finalistes han estat:
- The University of British Columbia, Canada amb el projecte: 2018 UBC Library Digital Colouring Books Campaigny.
- Vantaa City Library, Finland amb el projecte: Taskukirjasto tutuksi/ Bring Pocket Library to Light.
- Sunshine Coast Libraries, Australia amb el projecte: Story Seat – 10 seats, 10 stories, 10 parks.
Enhorabona a tots els participants!