Horaris d'estiu

Consulta els horaris

D’acord amb la instrucció 3/2021 de Gerència sobre els serveis mínims de determinats edificis de la Universitat de Lleida durant el període d’inactivitat docent, el període de tancament d’alguns edificis de la Universitat de Lleida és del 2 al 20 d’agost (ambdós inclosos).

Durant aquest període la biblioteca destinada a cobrir els serveis mínims és la Biblioteca de Lletres, que obrirà de 9:00h a 15:00h. També estarà oberta la Sala d'Estudis de la Facultat de Medicina, en horari de 9 a 21h. Els horaris de les biblioteques de la UdL es poden consultar aquí.

Durant aquests mesos s'estan duent a terme accions per tal d'adaptar-nos al nou sistema de gestió bibliotecària, que comportarà noves prestacions i suposarà una millora en els serveis.

En aquest enllaç podreu consultar tots els canvis relacionats amb el servei de préstec de documents durant l'estiu.

Molt bon estiu!!