Exposició bibliogràfica Jaume Porta

Amb motiu del Dia Mundial del Sòl, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària celebra diferents activitats, entre elles la inauguració de l’exposició bibliogràfica Jaume Porta, a la Biblioteca del CAFIV.

L’exposició, que es podrà visitar fins al 15 de desembre, recull una mostra de la prolífica producció bibliogràfica del doctor Jaume Porta, en diferents vessants: com a catedràtic d’Edafologia i Química Agrícola, com a rector de la Universitat de Lleida. L'exposició també mostra tota la tasca que va dur a terme, així com la seva relació amb les biblioteques.

Aquesta activitat se suma als diferents actes organitzats pel Departament de Química, Física i Ciències Ambientals i del Sòl i per la Biblioteca del CAFIV.

Us animem a visitar-la!