Exposició bibliogràfica Fons Joan Julià-Muné

El 23 de febrer va tenir lloc la Jornada d’homenatge In memoriam Joan Julià-Muné (1950-2020). En motiu de reconeixement a la obra i a la seva persona es van organitzar diferents actes, entre ells, el muntatge d’una exposició a la Biblioteca de Lletres que conté una mostra del fons bibliogràfic que el professor Joan Julià-Muné va fer donació.

Aquesta mostra bibliogràfica reflecteix les tres facetes que ha conreat al llarg de la seva etapa acadèmica: la fonètica i la fonologia, els estudis sinològics i la figura del també filòleg i fonetista Pere Barnils. A l'exposició, hi trobareu, entre altres documents, un exemplar dels quatre títols de revista que el professor Barnils va editar des del Laboratori de la Paraula, un exemplar de la seva tesi doctoral Die Mundart von Alacant o un llibre de Pompeu Fabra dedicat al professor Barnils. Així mateix, hi destaquen la tesina de llicenciatura del professor Julià-Muné presentada a l'Estudi General de Lleida el 1983, que gira a l'entorn de la figura del professor Barnils, i el manual Fonètica aplicada catalana.

Podeu visitar l’exposició a la Biblioteca de Lletres fins el 30 d’abril.

Us hi esperem!