El teu perfil de recerca al CercaTot

Amb l’objectiu d’enriquir l’eina de descobriment Cercatot i difondre la producció científica dels/les investigadors/res de la Universitat de Lleida del Portal de la Recerca de Catalunya, hem enllaçat les dues plataformes gràcies a les funcionalitats del Cercatot.

Si ets personal docent i investigador vinculat a un departament i en actiu a la Universitat de Lleida pots buscar pel teu nom o  identificador d’ORCID al Cercatot.

Exemple:

Si tens problemes per trobar el teu encapçalament al Cercatot, ens has d’enviar un correu electrònic a bid.certatot@udl.cat i revisarem l’identificador d’ORCID.

L'objectiu final d'aquesta implementació és donar visibilitat als nostres investigadors/res, també en la recuperació de la seva producció, a l'eina de descobriment de Biblioteca i Documentació.