Dia d'Europa

En el marc de les activitats de commemoració del Dia d‘Europa, el Centre de Documentació Europea (CDE) organitza juntament amb el Centre d’Excel·lència Europeu Jean Monnet de la UdL, les següents activitats adreçades a la comunitat universitària:

• Estand informatiu on es distribuiran fullets informatius de temàtica europea i es repartirà el qüestionari “De la UE, què en saps?“ amb regals promocionals per a tots els participants.

Data i lloc: 9 de maig de 9 a 15h, davant la Facultat de Dret, Economia i Turisme (Campus de Cappont)

• Presentació del llibre «Les relacions comercials de la Unió Europea amb la resta del món: una anàlisi des de la postpandèmia i l' agressió russa a Ucraïna» (Dir.  A.  Blanc Altemir, 2023). Seguidament es durà a terme una taula rodona moderada pel mateix Dr.  A.  Blanc Altermir.

Programa de l'acte.

Data i lloc: 17 de maig a les 11.30h, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (Campus de Cappont)

Us hi esperem!!