Descomptes per publicar en accés obert

Consulteu els descomptes i cupons per publicar en accés obert

Els membres de la UdL poden gaudir de descomptes i avantatges per publicar els articles científics en accés obert:

EMERALD

La UdL  disposa d'un cupó per cobrir el 100% del cost de publicació d'un article que hagi estat acceptat. Les instruccions per enviar un article o obtenir un cupó les podeu consultar des d'aquest apartat de la web de Biblioteca i Documentació.

ROYAL SOCIETY OF CHEMISTRY (RSC)

La UdL disposa de 4 cupons per publicar sense cost en obert a les revistes de la RSC. Des d'aquesta pàgina de la web podreu obtenir tota la informació sobre les revistes a les que es pot demanar el cupó i les instruccions per poder sol·licitar-lo.

MDPI

La Universitat de Lleida ha signat un acord de participació amb el grup editorial suís MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), que publica 193 revistes electròniques d’accés obert i de revisió per parells.

S’ofereix un descompte d’un 10% sobre les tarifes de publicació APC (Article Processing Charges), que s’aplicarà automàticament en el moment de trametre l’article i de seleccionar l’afiliació (com a membres de la UdL).

Per a més informació, consulteu a la nostra web "Descomptes i cupons per publicar en accés obert" .