Curs Universitat d'Estiu: Revisions bibliogràfiques en l'àmbit de ciències de la salut

La biblioteca de Ciències de la Salut (campus Lleida) imparteix a través de la Universitat d’Estiu de la UdL el curs en línia “Revisions bibliogràfiques en l’àmbit de ciències de la salut”.

L’objectiu d’aquest curs és que l’alumnat pugui integrar de manera progressiva i pràctica eines, recursos i estratègies metodològiques per realitzar revisions bibliogràfiques especialitzades en l’àmbit de les ciències de la salut, destinades a l’elaboració d’un treball acadèmic o d’investigació.

Els participants aprendran habilitats i coneixements per executar un bon procés de cerca per a una revisió bibliogràfica com localitzar, avaluar, utilitzar i gestionar la informació.

El curs té una durada de 30 hores, de l’1 al 12 de juliol (3 ECTS reconeguts per la UdL).

Trobareu tota la informació sobre aquest curs i com matricular-vos en aquest enllaç.

Aprofiteu aquest estiu per formar-vos!