Concurs de Periodisme sobre la Unió Europea 2022

En el marc de l'Any Europeu de la Joventut, enguany es convida els participants a escriure sobre les oportunitats que la UE brinda al jovent.

La Representació de la Comissió Europea i l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona han convocat la quinzena edició del Concurs de Periodisme sobre la Unió Europea, un certamen que s'adreça a estudiants universitaris i gradutats en els darrers cinc anys i que s'organitza en col·laboració amb l'Associació de Periodistes Europeus de Catalunya (APEC) i el diari ARA.

El concurs té l'objectiu de reforçar l'interès dels joves en el procés de construcció europea i en les polítiques i institucions de la UE i fomentar-ne el coneixement. Enguany es convida els participants a escriure sobre les oportunitats que la UE brinda al jovent.

Els treballs han de ser escrits originals, redactats en català, castellà, anglès o francès i no poden haver estat publicats amb anterioritat.

Període de presentació: del 19 d'abril al 30 de juny de 2022.

Els articles guanyadors es publicaran al diari ARA i els seus autors viatjaran a Brusel·les per conèixer les institucions europees des de dins.

Més informació i bases del concurs.