Calendari i préstec durant l'estiu

Horaris d'estiu 2019
Horaris d'estiu de les biblioteques de la UdL

Biblioteca de Ciències de la Salut: serveis mínims del 3 al 26 d’agost (ambdós inclosos)

D’acord amb la instrucció 3/2019 de Gerència sobre els serveis mínims de determinats edificis de la Universitat de Lleida durant el període d’inactivitat docent, el període de tancament d’alguns edificis de la Universitat de Lleida és del 3 al 26 d’agost (ambdós inclosos).

Durant aquest període la biblioteca destinada a cobrir els serveis mínims és la Biblioteca de Ciències de la Salut, que obrirà de 9:00h a 15:00h. Els horaris de les biblioteques de la UdL es poden consultar aquí.

Des del 15 de juliol, tots els documents que s'agafin en préstec tenen com a data de retorn el 2 de setembre. A partir del 26 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) a causa del tancament d'algunes biblioteques durant el mes d'agost. El servei es restablirà a partir del 2 de setembre.

A causa del tancament d'algunes de les biblioteques de la UdL des del dia 3 d'agost la tramesa de documents reservats via web patirà retards. El servei es normalitzarà a partir del 27 d'agost.

Molt bon estiu i bones lectures!!