Pregunta

Més informació

Què és el servei Pregunta?

És un servei d'informació per resoldre qüestions i dubtes sobre els serveis i recursos que s'ofereixen des de les biblioteques, orientar-vos i donar solucions a la vostra cerca d'informació bibliogràfica i documental.

Us podem ajudar a resoldre qüestions referents a:

  • La cerca bibliogràfica.
  • La consulta de catàlegs.
  • La consulta de la biblioteca digital: bases de dades, llibres electrònics, etc.
  • El préstec i l'obtenció de documents.
  • El préstec de portàtils, memòries USB i lectors de llibres digitals.
  • La formació d'usuaris: sessions de formació generals, especialitzades, a mida, etc.
  • La publicació en dipòsits digitals en accés obert: Repositori Obert UdL, TDX, Recercat, etc.
  • La compra de nous documents.
  • Les connexions i l'accés als recursos electrònics.
  • Les biblioteques: adreces, horaris, telèfons i espais.

A qui s'adreça?

A qualsevol persona, però els usuaris preferents són els membres de la comunitat universitària de la UdL.

Qui us respondrà?

El personal bibliotecari, que procurarà donar una resposta ràpida i acurada amb professionalitat.

En quin termini?

Ens comprometem a respondre, per correu electrònic, en un termini de dos dies laborables (48 h), a excepció dels períodes de Nadal i Setmana Santa, en què el temps de resposta es pot veure incrementat. En cas que la qüestió necessiti un seguiment especial us ho farem saber.

Des d'on es poden fer arribar les qüestions?

Des de la pàgina web de la unitat de Biblioteca i Documentació, fent clic en aquest identificador.

També podeu utilitzar aquest espai per fer-nos arribar els suggeriments que cregueu oportuns. Les vostres aportacions ens ajuden a millorar el servei.