Què és el servei Pregunta?
És un servei d'informació per resoldre qüestions i dubtes sobre els serveis i recursos que s'ofereixen des de les biblioteques, orientar-vos i donar solucions a la vostra cerca d'informació bibliogràfica i documental.
Us podem ajudar a resoldre qüestions referents a:
- La cerca bibliogràfica.
- La consulta de catàlegs.
- La consulta de la biblioteca digital: bases de dades, llibres electrònics, etc.
- El préstec i l'obtenció de documents.
- El préstec de portàtils, memòries USB i lectors de llibres digitals.
- La formació d'usuaris: sessions de formació generals, especialitzades, a mida, etc.
- La publicació en dipòsits digitals en accés obert: Repositori Obert UdL, TDX, Recercat, etc.
- La compra de nous documents.
- Les connexions i l'accés als recursos electrònics.
- Les biblioteques: adreces, horaris, telèfons i espais.
A qui s'adreça?
A qualsevol persona, però els usuaris preferents són els membres de la comunitat universitària de la UdL.
Qui us respondrà?
El personal bibliotecari, que procurarà donar una resposta ràpida i acurada amb professionalitat.
En quin termini?
Ens comprometem a respondre, per correu electrònic, en un termini de dos dies laborables (48 h), a excepció dels períodes de Nadal i Setmana Santa, en què el temps de resposta es pot veure incrementat. En cas que la qüestió necessiti un seguiment especial us ho farem saber.