Exposició bibliogràfica Revista ARTS: de Ponent al món

ARTS 20_25_40 cartell
Cartell de l'exposició bibliogràfica Revista ARTS: de Ponent al món

La Unitat de Biblioteca i Documentació inaugura l’exposició bibliogràfica REVISTA ARTS: DE PONENT AL MÓN.

L’exposició que es pot visitar a la Biblioteca de Cappont del dia 20 de maig fins al 31 d’octubre, és una mostra exhaustiva de la revista ARTS, vinculada a la nostra Universitat, a través del Repositori Obert UdL .

Al gener del 1990 neixia la revista ARTS. S'han complert 25 anys de la seva publicació i al llarg del seu recorregut han aparegut 40 números, una xifra gens menyspreable en el context de les revistes de caracter sociocultural a Ponent.

Al llarg de l'exposició es pot visualitzar la voluntat de la revista ARTS de reflexionar sobre les inquietuds culturals del nostre entorn a partir de l’interès que tothora generen les entitats culturals de difondre els continguts que s’hi viuen.

I per comprovar la solidesa de la revista alhora que del repositori de la Universitat, s'ha organitzat aquesta exposició on el món de l’art del ponent català és un projecte vital, obert i inabastable.

Per a més informació podeu consultar la biblioguia on trobareu totes les portades i enllaç als diferents números.

Passeu i gaudiu-la!