Descomptes per publicar en accés obert

Els membres de la UdL poden gaudir de descomptes i/o cupons per publicar els articles científics en accés obert a les següents editorials:

AMERICAN CHEMICAL SOCIETY (ACS)

L'editorial aplica un 25% de descompte per a la publicació d'articles en accés obert a totes les revistes d'aquest editor. Si a més, algun dels investigadors forma part de la societat de l'ACS, el descompte és del 50%.

CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS (CUP)

L'editorial aplica un 10% de descompte en totes les seves publicacions. Cal disposar d'un codi que us facilitarem des de Biblioteca i Documentació.

EMERALD

La UdL disposa de 2 cupons per cobrir el 100% del cost de publicació d'un article que hagi estat acceptat. Les instruccions per enviar un article o obtenir un cupó les podeu consultar des de la web de Biblioteca i Documentació.

MDPI

La Universitat de Lleida ha signat un acord de participació amb el grup editorial suís MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), que publica més de 200 revistes electròniques d’accés obert i de revisió per parells. S’ofereix un descompte d’un 10% sobre les tarifes de publicació APC (Article Processing Charges), que s’aplicarà automàticament en el moment de trametre l’article i de seleccionar l’afiliació (com a membres de la UdL).

ROYAL SOCIETY OF CHEMISTRY (RSC)

S'ofereix un 15% de descompte per a la publicació d'articles en accés obert a totes les revistes d'aquest editor. Podeu consultar tota la informació a la biblioguia Accés obert a la producció científica, apartat: Descomptes i cupons per publicar en accés obert