Benvinguts a les biblioteques de la UdL

Consulta la guia d'acollida per a nous estudiants

Us volem donar la benvinguda i desitjar-vos un bona estada en aquesta nova etapa universitària.

Desitgem que conegueu les biblioteques de la UdL, per això us hem preparat aquesta guia on trobareu informació útil i necessària sobre els horaris, la normativa, el catàleg CercaTot, el servei de préstec, els espais, l’accés als recursos electrònics i molt més.

També us facilitem aquest vídeo on trobareu una breu presentació de la unitat de Biblioteca i Documentació.

Les biblioteques us ofereixen un entorn segur. D’acord amb les noves mesures de contenció es permet un màxim d’aforament del 70% i us recordem que per accedir-hi cal que utilitzeu la mascareta, que feu ús del gel hidroalcohòlic i que respecteu tota la senyalització que hi trobareu.

El personal de les biblioteques està a la vostra disposició per qualsevol dubte. Us podeu adreçar per telèfon, a través del formulari del servei Pregunta o personalment adreçant-vos als taulells de la vostra biblioteca.

Esperem veure-us molt aviat!!!