La UdL afegeix la seva tesi 1.200 a TDX

La Universitat de Lleida (UdL) ha afegit la seva tesi número 1.200 al repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX).

Escrita per Kwaku Amofah, la tesi 1.200 porta per títol Entrepreneurial Intentions among Tertiary Students. El treball doctoral ha estat dirigit per Ramon Saladrigues Solé i presentat al Departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals de la UdL.

L'objectiu de la tesi és examinar la intenció empresarial (IE) entre estudiants terciaris a través de quatre treballs empírics. Com a resultats generals, la tesi proporciona noves visions sobre el model d'intenció emprenedora adaptat a la Teoria del Comportament Planificat (TPB) i mostra algunes revelacions sobre intencions empresarials entre estudiants espanyols i ghanesos. A més del nou avanç teòric, també ofereix implicacions rellevants per a estudiants, educadors, responsables polítics i grups d'interès a l'àmbit empresarial.

També podeu consultar les Tesis Doctorals en Xarxa des del Repositori Obert  UdL