Horari d'estiu

Consulta els horaris

D’acord amb la instrucció 8/2020 de Gerència sobre els serveis mínims de determinats edificis de la Universitat de Lleida durant el període d’inactivitat docent, el període de tancament d’alguns edificis de la Universitat de Lleida és de l’1 i el 24 d’agost (ambdós inclosos) en els Campus de Lleida ciutat, i entre l’1 i el 25 d’agost (ambdós inclosos) en el Campus Universitari d’Igualada.

Durant aquest període la biblioteca destinada a cobrir els serveis mínims és la Biblioteca de Lletres que obrirà de 9:00h a 15:00h. Els horaris de les biblioteques de la UdL es poden consultar aquí.

Les biblioteques tornaran a obrir a partir del 25 d’agost i la Biblioteca Pla de la Massa d’Igualada a partir del 26 d'agost.

Des de la reincorporació als espais bibliotecaris les biblioteques de la UdL hem seguit de manera estricta els protocols de seguretat tant pel que fa als nostres usuaris com pel mateix personal aplicant les mesures de protecció recomanades, i que haurem de mantenir pel nou curs acadèmic que s'enceta aquest setembre.

Des de les biblioteques de la UdL us desitgem un bon estiu i molta salut!!