Competències informacionals (2 crèdits ECTS)

Inscriu-te al curs Competències informacionals (2 crèdits ECTS)

Biblioteca i Documentació us ofereix el curs Competències informacionals emmarcada dins l'activitat formativa de la matèria transversal (2 crèdits ECTS) i adreçat als estudiants de grau.

L'objectiu del curs és facilitar coneixements, habilitats i conductes que permetin als estudiants trobar, organitzar, avaluar i utilitzar informació pertinent per als seus treballs acadèmics.

El curs aprofundirà en les diferents fonts d'informació, tècniques de cerca, criteris per avaluar i gestionar resultats, en saber quan, què i per què s'ha de citar,  l'ús d'un gestor de referències bibliogràfiques, ús ètic i legal de la informació, moviment Open Access i compartir la informació i treballar de manera col·laborativa amb les eines que ofereix la Web 2.0

Es realitzarà del 18 de març al 5 d'abril i la principal novetat és que serà un 90% virtual amb només una sessió presencial.

Es requereix inscripció prèvia.

Us hi esperem!!