Jornades: La Unió Europea davant les eleccions al Parlament Europeu

Imatge dels assistents a la taula rodona: "Reptes actuals de la Unió Europea"

El Centre de Documentació Europea (CDE) organitza juntament amb el Centre d’Excel·lència Jean Monnet de la Universitat de Lleida i el centre Europe Direct de l’Ajuntament de Lleida una sèrie d’activitats per promoure la reflexió i la participació a les properes eleccions europees del 26 de maig.

S’organitzen dues taules rodones a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida. La primera, s’ha portat a terme el dia 12 de març sota el títol “Reptes actuals de la Unió Europea”, i la segona serà el dimarts 19 de març, amb el títol “Les eleccions europees i la defensa dels valors europeus”, moderada pel Dr. Antoni Blanc Altemir, catedràtic de Dret Internacional Públic, director de la Càtedra i Centre d’Excel·lència Jean Monnet i director del CDE. Hi participaran:

Dra. Anna Manero Salvador, professora titular de Dret Internacional Públic de la Universidad Carlos III de Madrid que parlarà sobre “Les eleccions i el paper del Parlament Europeu, què hi ha en joc?”

Dr. Santiago Ripol Carulla, catedràtic de Dret Internacional Públic, Universitat Pompeu Fabra que parlarà sobre “El Parlament Europeu, garant dels valors europeus”.

Finalment el dia 27 de març es durà a terme un debat col·loqui a la Universitat sobre “Què passaria si desaparegués la UE”, coorganitzat amb l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona. El col·loqui tindrà lloc a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, de 18.30h a 20.00h.

Us hi esperem!