IEEE Author’s Workshop el proper 10 octubre a l’Edifici Transfronterer del Campus de Cappont

Per a més informació podeu consultar el programa.

Les biblioteques de la UdL, amb la finalitat de donar suport a les tasques d’investigació de la comunitat universitària, estan subscrites consorciadament al recurs electrònic IEEE Explore, que dóna accés al text complet d’unes 460 revistes, 17.400 proceedings i 1.800 normes http://www.ieee.org/ieexplore.

Amb aquest Workshop, des de Biblioteca i Documentació es preten ajudar a augmentar la visibilitat de la producció científica dels investigadors de la UdL. En aquest sentit, el Sr. Federico Peña, delegat d’IEEE Xplore i responsable del Workshop, abordarà els procediments de publicació dels treballs científics en revistes tècniques d’IEEE i també en Open Access (accés obert).

Aquesta interessant sessió, oberta a tota la comunitat universitària, tindrà lloc el 10 d’octubre, de 11 a 13 hores, a la Sala de videoconferències de l’Edifici Transfronterer del Campus de Cappont (espai 0.04).