Darreres digitalitzacions del Fons especial Josep Vallverdú

Darreres digitalitzacions del Fons especials Josep Vallverdú

L'any  2015 l'escriptor lleidatà Josep Vallverdú va donar a la Universitat de Lleida la seva biblioteca personal a més de documentació i altres objectes, com mencions i premis rebuts. Des des de llavors Biblioteca i Documentació ha estat catalogant els volums de la seva biblioteca i l'any 2018 vam començar a digitalitzar les seves obres juvenils i quaderns escolars.

Us informem de les darreres digitalitzacions corresponents a les conferències que realitzà l'escriptor Josep Vallverdú durant el període 1957-1970.

Es tracta de 35 conferències i parlaments sobre temàtiques tan variades com Lleida i comarques, cursos de llengua i literatura catalana o homenatges a personatges en concret, com Pompeu Fabra o Màrius Torres.

Aquestes conferències es realitzaren a Lleida, o bé a diferents pobles de les comarques de Lleida, encara que trobareu algun exemple de conferències a Poblet o al Centre Comarcal Lleidatà de Barcelona.

A l'apartat de Fons especials de la web  de Biblioteca i Documentació trobareu informacions tant de la donació com relatives a la seva figura.