Biblioteca i Documentació estrena nou web

Després d’uns mesos d’intens treball, la Biblioteca i Documentació de la UdL ha redissenyat completament el seu web, amb l’afany de millorar la comunicació i donar millor visibilitat als recursos i serveis.

En un primer cop d’ull, el nou web aporta una imatge més moderna i una organització més lògica i dinàmica dels diferents continguts, així com l’adaptació a qualsevol dispositiu. Però el què realment destaca d’aquest projecte, és l’esforç perquè tots els usuaris en general, no només la comunitat universitària, puguin trobar satisfetes totes les seves necessitats informatives de forma amena i intuïtiva. En aquest sentit, el seu llenguatge és més clar i planer i els títols de les seccions són directes i atractius, però sense perdre rigor, per tal d’aconseguir una consulta més activa i eficaç.

La Biblioteca i Documentació farà difusió del seu nou web a través de les xarxes socials i també la presentarà als nous alumnes en el marc de la Jornada d’Acollida que tindran lloc avui en els diferents campus de la universitat.