Biblioteca i Documentació enceta el seu calendari de sessions formatives per aquest nou curs acadèmic 2017/2018

Les biblioteques de la Universitat de Lleida organitzen durant tot el curs sessions formatives gratuïtes dirigides tant als membres de la comunitat universitària, com a usuaris externs. Igualment, s’imparteixen formacions personalitzades, per tal d’adaptar-se a les necessitats concretes dels usuaris.

La temàtica abordada en aquestes sessions és molt variada, i va des de qüestions més generals sobre el coneixement i l’ús dels recursos documentals que les biblioteques posen al seu abast, fins a àmbits més especialitzats com el gestor bibliogràfic Mendeley o indicadors i eines per avaluar la producció científica, entre d’altres.

Les Biblioteques de Lletres i Ciències de la Salut ja han planificat alguns dels cursos que oferiran durant aquest mes d’octubre i novembre. Es pot consultar l’oferta formativa així com inscriure’s.