Pla d'actuacions (2016-2020)

Connecta amb el coneixement

Prorrogat 2022

Introducció

El servei de Biblioteca i Documentació de la Universitat de Lleida (UdL) és un centre de recursos per a l'aprenentatge, la docència i la investigació obert a la comunitat universitària i a la societat. Les biblioteques ofereixen un ampli ventall de recursos d'informació i serveis de qualitat mitjançant uns espais orientats a afavorir l'aprenentatge i el treball en equip, amb equipaments tecnològics, professionals qualificats i recursos d'informació i serveis adaptats a les necessitats dels usuaris.

És difícil predir com seran les biblioteques del futur, però sabem que vivim en un món basat en el coneixement on la informació de qualitat és essencial per a l'èxit. Desenvolupar noves habilitats, anticipar-se a solucions en temps real, i estar preparat als canvis que ens sobrevenen és un repte al qual s'enfronten les biblioteques en el món actual.

L'objectiu del pla d'actuacions 2016-2020 del SBD de la UdL és realitzar les accions necessàries per a planificar i anticipar-nos a les demandes dels usuaris i a les noves realitats que s'entreveuen. El pla d’actuacions del SBD de la UdL  s’alinea amb el pla estratègic de la UdL, de manera que els objectius i les actuacions contemplades al pla d’actuacions del SBD de la UdL estan incorporats en els eixos del pla estratègic i formaran part del seu pla operatiu. Per tal de dur-ho a terme comptem amb un equip humà preparat, qualificat i compromès.

Visió

La visió del servei de Biblioteca i Documentació de la UdL és ser un servei proactiu, de referència i de suport a la docència, l'aprenentatge i la recerca, compromès amb oferir i integrar serveis i recursos a nous entorns d'informació i d'aprenentatge.

Missió

La missió del servei de Biblioteca i Documentació de la UdL és donar suport a la de la UdL, que declara en el seu pla estratègic 2013-2016, en els àmbits de treball que li són propis, proporcionant serveis de qualitat, accés a recursos d'informació i espais d'estudi, col·laboració i descoberta.

Valors
  • Orientació a l'usuari
  • Qualitat
  • Professionalitat