L'Animac a la Biblioteca de Lletres

Amb motiu de l'Animac (Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya) que tindrà lloc a Lleida del 27 de febrer a l'1 de març s'exhibeixen petites peces d'animació dins del projecte La Xarxa de la Memòria.

Biblioteca i Documentació s'ha volgut sumar a aquesta iniciativa,  juntament amb altres espais públics i botigues de Lleida. Es mostraran sis peces d'animació, creades amb tecnologia de realitat augmentada amb la tècnica cut out (animació per retalls). Han estat creades pels alumnes de primer curs del grau superior d'Il·lustració de l'Escola d'Art Municipal (EAM) Leandre Cristòfol. Cada peça d'animació té una durada màxima de 30 segons, sobre la temàtica de la memòria a partir de fotografies històriques de Lleida.

El projecte està impulsat per les regidories de Ciutat i Cultura; Educació, Cooperació, Drets Civils i Feminismes; Comerç, Mercats i Consum; la FECOM Lleida i l’EAM Leandre Cristòfol en col·laboració amb Animac.

Durant els mesos de febrer i març podreu visualitzar aquests audiovisuals a través de l'App ARTIVIVE i seguint les instruccions que trobareu a la porta de l'entrada de la Biblioteca de Lletres.