Competències informacionals. Aprenentatge en la cerca i l'ús de la informació

Cartell del curs Competències informacionals. Aprenentatge en la cerca i l'ús de la informació.

Biblioteca i Documentació us ofereix el curs Competències informacionals. Aprenentatge en la cerca i l'ús de la informació emmarcada dins l'activitat formativa de la matèria transversal (2 crèdits ECTS) i adreçat als estudiants de grau.

L'objectiu del curs és proporcionar als estudiants coneixements, habilitats i conductes que li permetin reconèixer la necessitat d'informació, identificar les fonts pertinents, construir estratègies de cerca, organitzar, gestionar, compartir la informació de manera eficient i avaluar-ne la idoneïtat, així com utilitzar-la de forma ètica i legal.

El curs aprofundirà en les diferents fonts d'informació, tècniques de cerca, criteris per avaluar i gestionar resultats, en saber quan, què i per què s'ha de citar,  l'ús d'un gestor de referències bibliogràfiques,  llicències Creative Commons i moviment Open Access.

Es realitzarà els dies 19, 20, 22, 26 i 27 de febrer i 1, 5 i 6 de març en horari de matí, de 10:00 a 12:00h.

Es requereix preinscripció a través d'aquesta adreça: http://biblioteca.udl.cat/fu/bib/activitats.php?quad=&any=2017-2018 codi UTC021

La matrícula la podreu formalitzar a partir del 8 de febrer a la Biblioteca de Cappont. Unitat Tècnica Central.

Per a més informació podeu consultar el programa.