CercaTot: el nou cercador de recursos d'informació

Enllaç a la guia d'ús

Biblioteca i Documentació estrena una nova eina de descoberta, CercaTot, disponible des del seu web.

Aquest cercador permet fer una cerca única a tots els recursos d’informació:

• Recursos electrònics: llibres i revistes, articles i bases de dades.
  • Recursos físics: llibres, revistes, audiovisuals, etc.
  • Repositoris digitals: producció científica, tesis, TFG, TFM, tesis doctorals, materials docents, col·leccions especials, etc.

Les característiques i els avantatges principals del CercaTot són:

• Millora l’accés i la localització dels seus fons documentals.
  • Un sol quadre de cerca. La cerca es realitza sobre tots els continguts: llibres, revistes, articles de revista, contingut de repositoris i recursos digitals.
  • El procés de cerca i gestió dels resultats és fàcil i intuïtiu. Els resultats es presenten de manera uniforme, independentment que sigui un llibre, un article de revista o una tesi doctoral.
  •  Simplifica l’accés al text complet dels articles de revista a través d’un botó fàcilment visible.
  •  Disposa d’un entorn de navegació més actual, amb filosofia 2.0 i adaptat a qualsevol dispositiu mòbil.

També s’ha elaborat una guia d’ús per a resoldre els dubtes que puguin sorgir sobre l’ús d’aquesta eina.

CercaTot és fruit del treball conjunt amb la resta de biblioteques universitàries del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), que també estan implementant el cercador o ho faran en breu.